יעוץ גנטי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי עברה בדיקת חלבון עוברי בשבוע ה 17 היא בת 26 התוצאות הן afp = 0.72 mom (28.14 ng/ml) hcg=2.47 mom (49.46 iu/ml) ue3= 0.97 mom(1.29 ng/ml) לפי גילך- 1:1233 לפי השילוב עם תוצאות הבדיקות 1:442 הרופא משפחה טוען ללכת ליעוץ גנטי האם צריך? ואם כן יש צורך לעבור ניקור מי שפיר?
ליריב ! התוצאה הזו אומרת שהסיכון גבוה יותר לפי הבדיקה מאשר בלעדיה, ולכן מאד מומלץ ללכת, ומהר, לייעוץ גנטי. סביר להניח שישלחו אתכם לביצוע מי שפיר, וזה מוצדק במקרה של תוצאה כזו, רק חבל לחכות יותר מדי. גשו לייעוץ, ושיהיו רק בשורות טובות !!!