לעידית!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי עידית, רק עכשיו ראיתי את ההודעות שלך אלי. אני רוצה להמשיך לדבר איתך, אבל לפני שאני מתחילה לשפוך את הלב, תני סימן שראית את ההודעה שלך אלי ונמשיך להתקשקש ביי בינתיים גליה
הי גליה מה שלומך? אני חזרתי בדיוק מלקוחות ואני עוד מעט עוברת לעשות משהו על מחשב בלי אינטרנט. אבל בינתיים.. את רוצה נשעבור ל EMAIL? עידית
אני אשמח, תכתבי לי את המייל שלך ואחזיר לך תשובה, אני לא כ"כ רוצה לפרסם את המייל שלי פה באתר. ממה שענית לי עד עכשיו יש לי הרגשה שיש לנו הרבה מהמשותף.................. גליה