בטן יצאה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני באמצע שבוע תשיעי ונהיתה לי בטן עגולה שהולכת וגדלה. זה ממש לא הרחם כי אני מרגישה אותו למטה, אני מודה שאני אוכלת קצת יותר אבל כבר שהכפתור במכנסיים לא ייסגר??? אני לא יכולה להרשות לעצמי שאנשים כבר ישימו לב זה לא הגיוני! עיזרו לי אם גם אצלכן זה ככה... תודה מראש
האם את כל כך רוצה להסתיר את ההריון? אם כן, תשתדלי ללבוש חולצות גדולות יותר שלא מבליטות את הבטן. אל תלבשי חולצות ובגדים צמודים. כן, בשבוע הזה הבטן יוצאת ורואים, האם את כל כך מתביישת בהריון? או שמא את לא רוצה לספר עד לאחר הסקירה והשקיפות כדי לאמת שהכל תקין. אם כן, תלבשי בגדים גדולים ותתנהגי רגיל, אל תחביאי את הבטן בצורה מלאכותית שלא יהיה נזק מאשר תועלת. בהצלחה!