שליה פונדלית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב, נודע לי כי יש לי שליה פונדלית. אני מתלבטת אם לבצע בדיקת מי שפיר. האם עצם קיומה של שליה זו, מעלה את הסיכון להפלה/ סיבוכים כלשהם/ אופציה שאולי הרופא לא יצליח לשאוב מים בפעם הראשונה ולכן אצטרך לחזור אליו ? תודה !
עד כמה שאני יודעת שיליה פונדלית זה שיליה שנמצאת בגג הרחם (למעלה) לא נראה לי שיש בעיה במי שפיר. אומרים שעלול להיות קושי/סיבוך מסויים עם השיליה היא קדמית והדיקור נעשה דרכה. אצלי השיליה היא קדמית וכששאלתי את הרופא שביצע את הבדיקה האם יש לכך חשיבות הוא אמר שאין כל בעיה והבדיקה אכן עברה מצויין. כך שמבחינת מיקום השיליה לדעתי אין לך כל בעיה. יותר חשוב זה לבדוק מי הרופא ומה מידת הניסיון והמיומנות שלו. בהצלחה, הדס