בדיקת סוכר 100 גר'
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח מאו באם תעזרו לי בהבנת תוצאות בדיקת עמסת סוכר ל- 100 גר' בהריון מהם תווך הנורמה. שאלה נוספת תוצאות הבדיקה מחולקות ל- 2 סעיפים REMARKS (GENERAL) מה הכוונה לבדיקה זו?
לפי מה שאמרו לי : בדיקה ראשונה (בצום) - עד 120 זה תקין. אחרי שעה - עד 180 תקין. אחרי שעתיים - עד 140 תקין. אחרי שלוש שעות - עד 105 תקין. אם שתי תוצאות מהארבע גבוהות מדי - זו סכרת הריון. ואצלי, שנולדים תינוקות גדולים, כל פעם אומרים לי שאפילו אם כל התוצאות תקינות - זו בטח טעות, וצריך לחזור על הבדיקה בעוד חודש, וכך בכל הריון אני עוברת את הבדיקה המגעילה הזו שוב ושוב, אבל העיקר שלא יגלו סכרת הריון.
בגליון התוצאות שקבלתי, כאשר היה כתוב REMARKS GENERAL כתוב לי הערות להזמנה. אבקש לקבל מידע יותר מפורט מה נאמר בבדיקה זו.