סכרת ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם רמה של 144.4 בבדיקת הסוכר (challenge test 1h)בשבוע 24 היא נורמלית? האם יש לבצע בדיקות סוכר נוספות?
לי אמרו שתוצאה מעל 140 מחייבת העמסת סוכר. היתה לי תוצאה 139 וביום חמישי עשיתי את ההעמסה, וזו בדיקה א-י-ו-מ-ה וארוכה מאד, ורק מחר יהיו לי תשובות. עד שאין תשובות - לא יודעים אם זו סכרת, או סתם תוצאה חריגה.
את צריכה לעשות העמסת סוכר את מגיעה בבוקר בצום ועושים לך בדיקת דם את שותה 100 גר' סוכר ענבים שזה לא איום ולא נורא ואחרי שעה, שעתיים ושלוש עושים לך בדיקות דם זה כל הסיפור לא נורא בכלל בהצלחה