דימום עם גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נוטלת גלולות "הרמונות" זה כבר מעל שישה חודשים ולא היו לי כל בעיות, המחזור הגיע כמו שעון בדיוק באותו יום בשבוע. עד ש.., החודש לאחר שנטלתי את הגלולה ה-11 בחפיסה ראיתי דימום, לא רציני אבל דימום (קל, כעין כתם), זה היה ביום שישי, ראיתי גם ביום שבת וגם הבוקר, דימום קל. האם זה נורמאלי, מה עלי לעשות, להמתין? אם אפסיק את הגלותות עכשיו אקבל מחזור תוך כמה ימים, והאם מותר לי להפסיק אותן? אודה לכם על תשובה מהירה בברכה רונית
תגשי לרופאת נשים אולי היא תחליט להחליף לך את הגלולות כנראה שכמות ההורמונים של הגלולה הזו משפיעה עליך לא טוב תמשיכי עם הגלולות עד הסוף ותעקבי אחרי הדימום אם זה ממשיך אני מציעה לך ללכת ולשאול רופא לא להזניח עדיף לשמוע בשורות טובות ואם משהו לא בסדר לפחות לתת אופציה לשנות בהצלחה!