שליה ומחיצה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב, בסקירת המערכות הרופא אמר כי יש לי שליה קדמית פונדאלית. למה הכוונה? האם זה נכון שבמצב של שליה קדמית, מרגישים פחות את תנועות העובר? כמו כן, קראתי כי מחיצה ברחם היא גורם להפלות בשלב מאוחר יחסית של ההריון. האם ניתן לדעת אם מחיצה כזו קיימת בכל בדיקת אולטרה סאונד או בסקירת המערכות והאם יש משהו שניתן לעשות על מנת להסיר את המחיצה או להתמודד איתה בצורה כלשהי? תודה !
בקשר לשיליה קידמית הכנסי נא למנגנון החיפוש המופיע בפס הורוד שלמעלה(משמאל ל"הוסף הודעה חדשה") וכיתבי"שליה קידמית". קיראי את תשובות הרופא בענין. מחיצה ברחם אכן יכולה לגרום להפלות חוזרות. תלוי מה גודלה ומהו מיקומה. היא לא מתגלית בבדיקות רגילות אלא בבדיקת היסטרוסקופיה. בהצלחה!