שאלה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סליחה על השאלה הטיפשית אבל אני רק רוצה לדעת את התשובה... בכדי להכנס להריון נידרשת חדירה מלאה וגמירה מלאה נכון?
שלום רונית גם בספרות למתבגרים (איני יודעת את גילך), מספיק אפילו יחסים חלקיים ללא חדירה, אם יש שפיכת זרע באיזור הנרתיק יש סיכוי להריון, זרע חזק ישרוד את כל המעבר מפתח הנרתיק, צוואר הרחם, ועד לרחצוצרה למפגש עם הביצית. כך שאם ברצונך הריון כמובן שעדיף חדירה מלאה ולדאוג ליום הביוץ. ואם אינך מעוניינת בהריון וגם בשימוש באמצעים אנא הזהרי ושלא תהיה שפיכת זרע באיזור. דרך אגב גם עוד לפני השפיכה של האורגזמה הגברים עוד במשחק המקדים יוצא "מיץ אהבה" שבעצם מכיל בתוכו מיליוני זרעים פעילים כך שגם במשחק מקדים יש חשש להריון. שבת שלום אנה