hcg-b qualitative
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה משמעות המספרים האם ככל שהמספר גבוה יותר ההריון בריא יותר? באיז מקדם המספרים צריכים לעלות כדי לוודא שההריון תקין?
hcg-b מורה על הריון או אי הריון ובעצם זהו הורמון ההריון. כל ערך מעל 10 מורה על קיומו של הריון. ההורמון הזה (שנקרא לרוב "בטא") אמור להכפיל את עצמו כל יומיים וכך אנו יודעים שההריון תקין. ישנן באינטרנט טבלאות שמראות את ערכי הבטא ואת "השבוע של ההריון" על פיו... בהצלחה!!!!!!!! והריון תקין וקל לכולנו ובמהרה!!!!!!!!!