לדית היקרה!!!1
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדית היקרה, תודה שכתבת לי ושיתפת אותי, מאחר וגם ההריונות לא באו בקלות, העצב קשה שבעתיים. תהיתי אם תוכלי לספר לי איזה טיפולים עברת. אני נטלתי איקקלומין וכוריגון. בברכה גליה
הי יופי שחזרת אלי. גם אני לקחתי איקקלומין וכוריגון. איקקלומין כבר לקחתי בעבר. החודש היה שונה כי היה כוריגון ובנוסף אני גם בטיפול של דיקור סיני במרפאה של כללית מושלם ברעננה. לאחר ה"נפילה" החלטתי שהחודש אין לי כוח להכניס לגוף עוד פעם את כל הרעל הזה ואני דבקה דווקא בטיפול של הדיקור- שמעתי מבנות אחרות על הצלחות בעזרת דיקור. בינתיים זה מוסיף להרגשה הטובה- ופשוט לא יכול להזיק. אני מטופלת אצל מישהו שידוע ש"מצליח" בנושא הריונות. מאיזה איזור את בארץ? באיזה שלב נפל ההריון?