שאלה לרופא-שחיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני זקוקה לתשובה מוסמכת מרופא-כי אני מבולבלת מלל העצות קיבלתי: אני בשבוע 34 ומרגישה ב"ה טוב, אני שוחה 3 פעמים בשבוע כ-20 בריכות (זה אורך כחצי שעה), אני בכושר טוב ורגילה לפעילות. בטיפת חלב האחות אמרה שאפסיק שמא לא אבחין בירידת מי השפיר, רופא המשפחה המליץ שאפסיק כי הדם זורם לשרירים שלי ולא לתינוק ויצא לי תינוק קטן...אבל אני מרגישה נהדר בבריכה - זה מרגיע ומחזק את גופי, מה דעתך המקצועית? תודה
אני במקומך לא הייתי לוקחת סיכון