שאלה לכל הבנות בנוגע לכדור קרטיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל הבנות היקרות, הרופא שלי המליץ שאטול כדור אחד ליום מסוג קרטיה (cartia). תפקידו של הכדור לדלל את הדם. שמעתי כי הכדור הזה מקביל לזריקות שמזריקים בבטן נגד קרישת דם. מה שמלחיץ אותי הוא שהרופא שלי אמר שהזריקות יכולות לגרום לדימומים ואילו הכדור פחות מכוון שהוא פחות חזק. ובכל זאת-אני חוששת מאוד ומתלבטת האם לקחת אותו. אני לא רוצה לקחת צ'נס ומפחדת שהכדור ישבש משהו. האם מישהי מכן מכירה או שמעה על הכדור ויכולה לעזור לי? תודה מראש, ליאת-ש
שלום ליאת. אני אחרי 2 הפלות וגם לי הומלץ לקחת כדור זה אפילו שבדיקת תפקודי הקרישה שלי יצאו תקינות. הרופא שלי אומר שמנסיונו האספרין (קרטיה) יכול לעזור רבות במניעת הפלות. הוא אינו מזיק להריון ויכול רק לעזור לו. אל חשש. כמובן התייעצי עם רופא נוסף בשביל השקט הנפשי. שיהיה בהצלחה.
הי, אני בררתי במכון הטרטולוגי, ושם נאמר לי שזהו כדור מאוד נפוץ, ואין שום סיכון. אני בררתי על מינון של 100מ"ג. אם את רוצה , תתקשרי אליהם ישירות: 02-6243663