בטא גדלה אבל לא מוכפלת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
26/4 בטא 82. 28/4 בטא 136. אומנם יש גידול אבל אין הכפלה... מה זה אומר ? האם יש סיכוי עדיין להריון תקין ?
קארין היקרה, לפני כשבוע היה לי סיפור דומה ביום ראשון בטא=184 ביום שלישי בטא=292 , ובאמת ההריון הזה הסתיים וכונה: הריון כימי. אבל!!!!!!!!!!!!!!!!1 בזמנו שני רופאים אמרו לי שלא חייבת להיות הכפלה כל יומיים אלא עלייה בבטא ולכן למען הסרת ספק אני מציעה לך לבצע ביום ראשון בדיקה נוספת כדי לראות מה התפתח. כשאני עשיתי בדיקה שלישית יומיים לאחר מכן הבטא כבר החלה לרדת והבנתי שזהו!!! מאחר ואני אחרי טיפול באיקקלומין וכוריגון האכזבה היתה קשה.......... אני מקווה שהכל בסדר אצלך וזאת סתם אזעקת שווא, אשמח להמשיך לעודד אותך גליה
גם אני אחרי איקקלומין וכוריגון.......... אבל מה שמפחיד אותי זה הערכים הנמוכים...... בכל מקרה אני אעשה שוב בדיקה ביום ראשון