אוטריוין בחודש שישי , זה בסדר ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אפשר לקחת אוטריוין בשבוע 22, האף שלי סתוב............. תודה רבה !
לפי מה ששמעתי אחרי שעוברים את החודש החמישי וכל האיברים של התינוק קיימים שום דבר כבר לא מזיק אבל אם את יכולה להשתמש בתכשירים אחרים ולהתנקות מחומרים כימיים עדיף תקחי קומקום חשמלי ותנסי לשאוף את האדים שלו ואז יפתח לך האף למה את צריכה להרגיש יסורי מצפון שאם חס וחלילה חס וחלילה יקרה משהו לעובר תחשבי שאולי זה קרה בגלל האוטריוין. תקחי טיפות אקליפטוס מוכרים את זה בסופארפארם תטפטפי לתוך מים חמים ותשאפי את האדים זה מקל מאוד ב ה צ ל ח ה !