שבוע 23 - האם נדבקתי בוירוס????-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע 23 להריוניהיו לי מס' תופעות מוזרות: חולשה נוראית ולחץ דם נמוך במשך כשבוע לאחר מכן היה לי חום נמוך 37-38 מעלות במשך יומיים, יום לאחר מכן הופיעו נקודות אדומות קטנות באיזור הבטן והתפשטו לאחר יום לזרועות ולרגליים- הפריחה הופיעה כיומיים ימים ובמהלכה היתה לי נפיחות בגרון במשך כ-24 שעות. לאחר הפריחה סבלתי ממגרנה חזקה מאוד במשך יום אחד ואז כל התופעות חלפו. רופא המשפחה הפנה אותי לבדיקת CMV , משטח גרון, תפקודי כבד וספירת דם. ולא הצליח לזהות במה חליתי. ממה נובעות כל התופעות? אודה לכל מי שייעץ לי מה לעשות? האם יש סכנה לעובר????
יכול להיות שאכלת משהו שגרם לך לפריחה? תעשי בדיקות דם בבדיקה תוכלי לראות אם היה לך וירוס כלשהו? תקווי לטוב בהצלחה!
תודה. לא אכלתי משהו חריג ולא עשיתי משהו חריג שיכול לגרום לתופעות כמו שתיארתי. עשיתי בדיקות דם ועדין לא קיבלתי תשובה. רציתי לדעת אם מישהו מכיר ויודע ממה נגרמות תופעות כאלה.
אודה לרופא שיענה לשאלתי.