דימום קל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-7 . בשבוע ה-6.2 ביצעתי אולטרסאונד ולא ניצפה דופק. מחר אני אמורה לבצע אולטרסאונד חוזר אבל היום בבוקר התחיל לי דימום (קל מאד). הרופא נשים שלי אינו עובד היום. האם לחכות לאולטרסאונד מחר או ללכת עוד היום למיון?
אני ממליצה לך ללכת למיון. בכל מקרה, התקשרי לקופת החולים שלך (כללית קול או משהו מקביל) כדי לקבל הפניה או פתרון אחר (אחרת תחויבי בתשלום גבוה במיון). בכל מקרה, אני בטוחה שימצאו לך אולטראסאונד כבר היום. אל תדאגי, זה קורה הרבה (זה קרה לי גם בשבוע 7, הלכתי למיון, ונרגעתי כשראיתי עובר עם דופק). בכל מקרה, כנראה יקראו לזה בשם המבעית "הפלה מאיימת" וישלחו אותך לנוח.שיהיה בהצלחה.