הפרעות בקצב הלב- לרופא או למי שמבינה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב, אני בשבוע ה-17 להריוני הראשון ומידי פעם אני מרגישה שינויים בפעימות הלב, כאילו הוא פועם לא בצורה סדירה. הוא פועם כרגיל ואז אני מרגישה כמו 2 פעימות מהירות יותר והוא חוזר לקצב הרגיל ושוב חוזר חלילה. האם זה קורה לעיתים בהריון? האם עליי להבדק או להתייחס לזה כאל עוד אחת מה"תופעות"...? תודה !
נועה שלום האם את סובלת מהלב בלי שום קשר להריון? במידה ולא זה די נורמלי בהריון ולכן אין לך מה לדאוג אלא עם כן זה הולך ומחמיר ואז כדאי ללכת להבדק. שיהיה לך בהצלחה בהמשך.