שמות לבנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח לקבל רעיונות לשמות יפים לבנים. (לא עם האות -ע ולא שמות אמריקאיים-דין,תום וכו) תודה
רון,אורן,ארז,מתן,אריאל,גיא,טל,שי, יהלי,דותן,
יובל, גל, תומר, הם שמות יפים בעיני. מאחלת לכם רק בריאות ואושר!
תיכנסי לאתר עולם האשה הריון ולידה שם תמצאי מאגר שמות לבנים ובנות אם תיכנסי לכל מיני אתרים בנושא תמצאי בוודאי שמות ב ה צ ל ח ה!
אור, ליאור, שחר, פז, רז, לירן, לירון תבחרי שמות קצרים עם משמעות (כנ"ל) בהצלחה ובחירה טובה! תזכרי שהשם ילווה אותו כל חייו