כובעון בחדר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השבוע הייתי במחלקת מיון בחדר לידה ונתקלתי בתופעה מוזרה - ראיתי מתחת למוניטור, כמה כובעונים (קונדומים) ארבעה במספר ,מוכנים לשימוש ונדהמתי ,אני מתה מסקרנות לדעת לאיזה מטרה הם משמשים.
הי לולה אם אני לא טועה, הכובוענים שראית מיועדים לחלק של האולטרא סאונד, שנכנס לנרתיק, בבדיקה וגינלית, ע"מ ליצור סטריליזציה, שמים קונדוםעל החלק הזה, כל בדיקה, מחדש.
תודה על התשובה, נרגעתי
השימוש הוא באולרסאונד וגינלי , כורכים את הכובעון על ה"מוט" איתו מבצעים את הבדיקה
לחלק "הזה", של האולטרא סאונד קוראים: "מתמר" :-)