בנות אני כולי מלאה עקיצות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כל הלילה לא ישנתי אכלו אותי היתושים שאלה לי אליכן מותר למרוח סנו-דיי בהריון? משהי שאלה במקרה את הרופא שלה תודה
בירושלים, הם עונים על השאלות בקשר לתרופות וחומרים שמותר\אסור בהריון. 02-6243669. תשאלי גם על פניסטיל ג'ל, הוא מאד מרגיע את העקיצות. שרון.
הי מיכלי, אני הייתי בדיוק במצבך, היתושים "אכלו" אותי וחששתי למרוח סנו-די, אל יש בבתי המרקחת תכשיר מיוחד לתינוקות, עשוי כולו מחומרים טבעים (הוא נקרא "עופטוש" או משהו כזה ומגיע בשפורפרת כתומה), וניתן להשתמש בו חופשי. בהצלחה!