דופק איטי בתחילת הריון - עצה בבקשה !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות ולרופא הפורום אני בשבוע 6 ובבדיקת אולטרסאונד נצפה שק הריון עם דופק אבל איטי. הרופא אומר שאין צורך בבדיקה מיוחדת נוספת, ושאם יהיה דימום לגשת למיון. קראתי בפורום המלצה לבדיקה נוספת תוך 10 ימים, אך הרופא שלי לא ביקש לעשות זאת ושלח אותי למעקב הריון רגיל בטיפת חלב. אני מבולבלת ולא יודעת מה לעשות. בבקשה עצה !!!!
תבקשי בכל זאת בדיקת אולטרסאונט בעוד שבוע עד עשרה ימים זה ההריון שלך וזכותך להיות שקטה שיהיה לך כל טוב ואני מאמינה שהכל יהיה בסדר