הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 14 ויש לי כמה שאלות לגבי מספר פעילויות בזמן הריון: 1. האם אפשר לבצע טיפולי פנים (פילינג וכו') ? 2. האם ישנה בעייה עם מס'אגים? 3. האם ישנו סיכון כלשהו בצביעת רהיטים ו/או קירות?
שלום אפי, ראשית מזל טוב ובהצלחה, ניתן לעשות טיפולי פנים אבל לא פילינגים עמוקים, או כימיים עם פעילות קשה, בטיפול פנים שיגרתי אין שום בעיה. לגבי עסויים, רצןי עד סוף חודש שלישי לא לעשות כלל, וגם לאחר מכן להשתדל לקבל טיפולים עדינים כמו שיאצו, ארמוטרפיה וכ'. לגבי צביעת רהיטים אין לי מושג מקצועי, אבל ברמה הגיונית לא נראה לי שיש בעיה, הרי אלו לא חומרים רעילים, ואת לא נחשפת אליהם שעות רבות. בכל מקרה הרבה הצלחה. אורנה מטפלת ברפואה סינית