לליאת ודפי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות, קודם כל, ממש תודה על התשובות בנתיים קיבלתי מחזור אבל ממש חלש, אף פעם לא היה לי כזה. מקווה שזה בסדר. בשבוע הבא אני צריכה לעשות הסטרוסקופיה, אני מפחדת, אבל מבינה שצריך לעשות, אז אני מקווא שמחזור זה ימשיך כמה ימים, כי בדיקה זאת אפשר לעשות רק 2-4 ימים לאחר המחזור. יש לי תור ב-2 ביוני, אז הוא צריך להמשך לפחות 4 ימים. הוא חייב פשוט!!!!!!!!!!!!!!!
א-ת היקרה, כמה שזה נשמע נדוש-יהיה בסדר! אומנם לא עברתי בדיקה שכזו, אך אני מאמינה שהכל יהיה כשורה. קיבלת סוף סוף את המחזור. תחשבי על כך שהדבר "הכי גרוע" מבחינתך, הוא שהמחזור שלך יסתיים מעל יומיים לפני הבדיקה. עדיין זה לא נורא. תמיד תוכלי לעבור את הבדיקה חודש אחרי. שימרי על אופטימיות! אשמח תמיד להתעדכן מה קורה איתך. בהצלחה!! ליאת (ליאת-ש).