דחוף - בדיקת ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי מחזור לפני 14 ימים (מחזור סדיר כל 29-30 יום) שאלתי היא: התחלתי לבדוק ביוץ עם הערכה לפני 3 ימים ונכון להיום אין סימן של עלייה בהורמון שמראה על ביוץ למרות שאני מרגישה כאבי בטן ונוזל צוואר הרחם שקוף ונמתח מה שמראה על ביוץ. אך בכל זאת בגלל שאין סימן מהערכה אני לא רוצה לקיים יחסים אלא עד שאראה סימן על כך בערכה. מה לעשות? האם אפשר לקיים יחסים כבר מהיום או לחכות עד שיופיע הסימן על כך. וכל זה כדי שהזרע יהיה חזק. יש לציין שלקחתי החודש 5 ימים איקאלומין. אודה על תשובה מהירה
אני ממש לא ממליצה להאמין לתוצאות הערכה. אצלי זה הראה שיש ביוץ ובבדיקה לא היה ביוץ בדיוק
אני ממש ממליתה על מעקב זקיקים באולטראסאונד אצל הרופא שלך. גם זול יותר וגם הרבה יותר אמין