משקל העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת : אני בשבוע ה 28 ( חודש שביעי שבוע 2 ) . הייתי היום אצל הרופא שלי והוא אמר לי שהעובר שלי קצת קטן שוקל 970 גרם והוא רצה שישקול 1050 . ז"א 80 גרם מתחת למה שהוא רצה . מאז אני לא רגועה , האם יש לי ממה לחשש וממה להיות בפאניקה . הוא גם אמר לי שהרחם שלי קצת קטן , מזה אומר ? אנא עיזרו לי תודה .
הערכת משקל בUS נעשית לפי מדידה ידניתשל אורך והיקפים, וזה בעצמו יכול להיות סיבה לחוסר דיוק. מלבד זאת, ההערכה היא +-10%, זאת אומרת שעובר של 1,000 גר' יכול להיות מחושב כ-900 גר' או כ-1,100 גר'. לכן אין לך שום סיבה לחשש, וחוץ מזה - המשקל של 1,050 הוא ממוצע, מה שאומר שמחצית מן הילדים יוולדו גדולים יותר מהממוצע, ומחציתם - קטנים מהממוצע. ואולי פשוט הילד שלך שייך לאלו הקטנים מהממוצע ?