לכל מי שגילו אצלה עובר ללא דופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם היו סימנים מוקדמים? דימומים, הפרשות שונות, כאב בטן, הרגשה טובה מדי???? משהו??? יש לי תור ביום רביעי והרגשה לא טובה.......... בבקשה!!!
אל תמהרי לתת לעצמך דיאגנוזה. חכי ליום רביעי ויהיה בהצלחה. למה החלטת שזה דווקא שאין דופק? היה לך כזה בעבר? בכל מקרה, אני מאחלת לך רק טוב.
הי, אני עברתי הפלה טבעית כאשר לא היה לעובר דופק אבל אצלי זה התגלה הפוך: לא הרגשתי שום הרגשה של הריון (למרות שזה לא אומר כלום), ושבוע לאחר שגיליתי שאני בהריון ועוד לפני שנבדקתי ועשיתי אולטרסאונד נחלו כאבים חזקים ורצופים בבטן ויום למחרת דימומים קלים שהתגברו מיום ליום. רק אז נבדקתי וראו שאין דופק לעובר. מדוע את שואלת? בכל מקרה בהצלחה ואני מקווה שיהיה לך רק טוב!!!