איחור במחזור ובדיקת הריון שלילית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם מאז שהפסקתי (לפני 10 חודשים) לקחת גלולות במטרה להיכנס להריון, המחזור שלי מופיע בכל כ- 33 יום. עם זאת, המחזור האחרון שלי הופיע לאחר 38 ימים ומאז עברו כבר 43 ימים, והמחזור איננו. ביצעתי בדיקת הריון ביום ה- 39, שיצאה שלילית. מה עלי לעשות?! תודה מראש. רוני.
שלום רוני ! קודם כל - כדאי לבצע בדיקת דם, שהיא תמיד מדוייקת ואמינה. (בדיקת שתן אמינה רק לתשובה חיובית, תשובה שלילית יכולה להופיע אם הבדיקה מוקדמת מדי, או אם רמות ההורמונים נמוכות. ) יכול להיות שהביוץ אצלך לא סדיר, ואולי בגלל ביוץ מאוחר המחזור מתעכב. ואולי באמת התשובה חיובית, רק שבדקת מוקדם מדי. בהצלחה !!!