לבנות ולרופאים....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, רציתי לדעת משהו: בימים הראשונים כשרק גיליתי על ההריון לא היה חשק לאכול והכל הגעיל אותי.... בקושי אכלתי משהו, התיאבון היה ממש ירוד.... עכשיו אני בשבוע 6+, וכל הזמן רעבה.... אני יודעת שיש חוסר תיאבון בשליש הראשון ונוטים די להרזות (כמובן שזה מאוד אינדיבידואלי) אבל זה מאוד מוזר, כי כשאני אוכלת אני מיד מרגישה שבא לי להקיא ושאני התפוצצתי ואחרי שעתיים כבר הבטן מקרקרת... זה משגע אותי! בבוקר אני קמה הכי רעבה!!! זה קורה לעוד מישהי?!
עדידוש חברה שלי בשליש הראשון של ההריון היו לה בחילות רעב ז"א שהיו לה בחילות וכשהיתה אוכלת הקיבה שלה היתה נרגעת תרגישי טוב וסופ"ש כיפי
עדידוש שלום כן זה קורה וקרה גם לי היו דברים כאלה תזרמי עם זה ותעשי מה שבראש שלך בהצלחה בהמשך.
הי עדידוש, גם אצלי זה כך. הכל מגעיל אותי במיוחד בשר ומוצרי חלב. פתאום בא לי בורגר קינג ומייד אחרי שאני אוכלת בא לי להקיא.... אני אוכלת כל היום פירות וירקות כי זה לא עושה לי בחילה. אבל אני ממש מבינה....