לד"ר רומן קורובוצ'קה-דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא שלום, לפני שלושה חודשים עברתי גרידא עקב העדר דופק עוברי. היום שוב בהריון, אבל הבטא לא עולה (יום שלישי בטא 292, היום יום חמישי בטא 284)וכנראה שוב עובר שלא מתפתח. מה לעשות? אין לי כוח נפשי לחכות לפעם שלישית שתקרה ורק אז לעשות בדיקות, מדוע זה קורה? איזה בדיקות מומלץ לעשות. את שני ההריונות הישגתי באמצעות איקקלומין-האם יש קשר?
גליה יקירתי אני מצטערת מאד לשמוע על האכזבה הנוספת אני כואבת איתך ביחד ואתמוך בך בכל אשר תזדקקי בינתיים עד הבדיקות אולי כדי שתגשי למיון תקבלי זריקה ותמנעי מעצך גרידא שוב אני משתתפת בצערך וכל דבר שתזדקקי תפני אליי מבטיחה לתת לך את כל התמיכה בעולם