מה קרה לפות שלי??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול לקחתי מראה והסתכלתי על עצמי. לא זיהיתי את הפתח לנרתיק. במקומו יש לי הרושם של מעין "צניחה" פנימית, ונורא נבהלתי. כאילו הפתח "נסתם" ע"י איבר פנימי שירד מידי למטה. יכול להיות שצוואר הרחם שלי נמוך עד כדי כך?? אני בהריון, ומרגישה מצויין, וגם עושה, למרות זאת, את הבדיקות והכל בסדר...ופתאום נבהלתי כל כך. ביום ראשון אני רואה את הרופא שלי, אבל משהו מטריד כל כך בזה... לפעמים העובר בועט לכיוון למטה ויש לי הרגשה שהוא נמצא נמוך מאד. יכול להיות?? ממש לא הצלחתי לזהות את האנטומיה הכל כך מוכרת לי בדרך כלל...
בהחלט יכול להיות שאנטומיה של אברי המין מעט משתנית בהריון, כמו כן יתכן צניחה קלה של דפנות הנרתיק וזה כנראה מה שהבהיל אותך. לא נורא. הכל יסתדר לאחר הלידה.