דיקור מי שפיר האם?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 32 בשבוע ה 17 להריוני סקירת מערכות ראשונה תקינה להלן תוצאות הבדיקות שלי: שקיפות עורפית 0.6 ממ PAPP-A HCG 1:8800 לפי הגיל והבדיקות חלבון עוברי 20.00 כפולות חציון 0.61 גונדוטרופין שלייתי 25.00 כפולות חציון 1.25 אסטריול בלתי קשור 1.00 כפולות חציון 0.77 תוצאות חלבון עוברי בשקלול עם הגיל 1:376 האם עלי לעשות בדיקת מי שפיר (מאד פוחדת מהסיכונים).
הי , אין לך מה לפחד מבדיקת מי שפיר כיום הדיקור נעשה מהר והבדיקה ממש לא כואבת ומאוד מדוייקת . אני בצעתי את הבדיקה וככה יש לי שקט נפשי .
קיבלתי תוצאות של בדיקת חלבון עוברי והערך של הגונדוטרופין הוא 4.21 והחלבון העוברי הוא 0.81 מה זה אומר