רואים כבר בטן הריונית... ורק בשבוע 7
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כבר משבוע 7 בצבצה לה בטן הריונית. היום אני בשבוע 12 וכבר יש בטן שאי אפשר להתעלם ממנה. כל מי שעדיין לא יודע - מנחש כבר. הרופאה אמרה לי שזה לא דבר חריג ואפילו סביר. אבל, מה שהיא לא הסבירה לי זה - למה זה קורה? איך יתכן שהעובר רק בגודל 1 ס"מ והבטן כבר בולטת? (היום הוא כבר בגודל 4 ס"מ, אבל מי שרואה את הבטן חושב שהעובר כבר ממש מפותח...). לכל מי שאני מכירה זה קרה רק בחודש רביעי... יש למישהי הסבר מלומד לעניין?
הסבר מלומד??? אצל כל אחת זה אחרת. אצלי הבטן בצבצה בשבוע 8 והיום (שבוע 12) היא עדיין מבצבצת, כמובן שיותר מבשבוע 8 אבל נדמה לי שזה יותר בראש שלנו מאשר מה שנדמה לסביבה. כולם חושבים בטח שקצת השמנת. בעצם למה להסתיר?