בנות, תאחלו לי בהצלחה!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות יקרות שלי, היום ב-18:00 יש לי אולטראסאונד ביקורת לאחר שהייתי במיון נשים שבוע שעבר (מי שזוכרת..) פעם שעברה ראו רק שק הריון תוך רחמי... היום אני מקווה לראות דופק, אמן ואמן ואמן!!!!! אני כמעט שבוע 7 אז אני מקווה שכבר אפשר יהיה לראות!!!! אני כל כך במתח, מתרגשת פחד!!!!!!!!! תתפללו בשבילי שהכל בסדר!!!!!!!!! אני אעדכן אתכן ו.... רק בריאות ונחת!!!!! ביייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יהיה בסדר עדי! באמת! צאי מהלחץ כי זה בטח לא טוב לעובר. את תראי דופק וכל המסך יהבהב לך ועוד הדרך ארוכה אח"כ... אבל מה - שיהיה רק טוב, קל ובהצלחה!
המון המון בהצלחה!!!!