כאבי בטן תחתונה בשבוע 15
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות זקוקה לעזרתכן! מהבוקר יש לי כאב בבטן תחתונה עמום אבל מציק. האם יש עדיין כיווצי רחם בשלב כזה? זה נורמלי או שחייבים לבדוק? יש לציין שהתחושה הזו היתה גם לפני 3 שבועות וגם כמובן בהתחלה. תודה
לענת - קצת מאוחר, אבל אולי את קוראת בכל זאת : מה שאת מרגישה זו לא התכווצויות של הרחם, אלא התמתחות שלו. באמת מרגישים את זה בתחילת ההריון, וכאשר הרחם יוצא מאגן, וגם אחר כך - אבל כאשר העובר מתחיל להתנועע, התחושות מהרחם פחות מורגשות. התכווצויות תתחילי להרגיש בחודש השביעי (מה שנקרא "צירי בריקסטון היקס"), וזה לא צירים, אלא רק "תירגול" של הרחם לקראת הלידה. בקיצור - הכל בסדר גמור אצלך, תמשיכי כך !!!