סריקת מערכות שניה.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם ! אני בשבוע 21. רציתי לשאול באיזה שבוע מומלץ לעבור סריקה שניה, והאם להסתפק בסריקה הבסיסית שנותנת קופ"ח, או שכדאי לעבור סריקה מורחבת באופן פרטי ? (חשוב לציין שהמצב הכלכלי לא משהו). תודה רבה !
היי ! אני עברתי סקירה שנייה באופן פרטי בשבוע ה-22. כפי שהסביר לי הרופא בסקירה השנייה ניתן לראות דברים שלא התפתחו עדיין בסקירה הראשונה ולכן היא חשובה מאוד (מצד שני בסקירה הראשונה ניתן לראות דברים שלאחר מכן כבר אי אפשר לראות ולכן גם היא חשובה). הייתי ממליצה לך לעשות אותה באופן פרטי אך אם את לא יכולה אז אל תוותרי ותעשי דרך הקופה. בכל מקרה העלות של הסקירה באופן פרטי הינה 1600 ש"ח וניתן לקבל החזר על חלק מהסכום מהקופה (אם יש לך מושלם). בהצלחה !