תרופות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, ברצוני לברר הם בתקופת ההריון ניתן להשתמש ב : סבוקלם (משחה לסבוריה) זובירקס טיפות אף (מכורה) מה לעשות מדובר באיכות חיים במשך תקופת ההריון ואיזה כדורים ניתן להשתמש למגרנות?
עמית תתקשרי למכון הטרטולוגי בראשות פרופ' אור-נוי והם יאשרו או לא יאשרו את כל התרופות מכיוון שלמשל כולנו יודעות שאסור להשתמש בטיפות אף במהלך הריון אבל לכי תדעי אולי יש מחקרים חדשים שמראים אחרת בהצלחה
תודה רבה על תשובתך, התקשרתי וליידע כללי, ניתן להשתמש באקומול, זובירקס ובשום פים ואופן לא בטיפות אף, אז בלית ברירה אני מתחילה בתהליכי גמילה.יום טוב.