שערות... :-(
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בנות, מחר יש לי סקירת מערכות מוקדמת ועל מנת שהרופא לא יבהל רציתי להוריד שערות מהמפשעה... אבל... מה עם העובר?? זה לא עלול להזיק לו?? בבקשה תשובה מהר. תודה !
סיון שלום, אני אישית תומכת נלהבת ברעיון לא להבהיל רופאים (בטח לא אם רוצים שהם יהיו נחמדים ויבשרו בשורות טובות). ההרגשה שלי היא שכל פעולה פיזית (מריטה או גילוח) לא יכולים לפגוע בעובר. נראה לי שלא הייתי משתמשת במשחה. אני משתמשת בשעוה בערכת הביקיני באריזה הכחולה (לא זוכרת את שם היצרן אבל זה מאוד מומלץ, ללא קשר להריון!) שלך, איריס