חלבון בשתן-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 10 להריון ראשון . היום בבדיקת השתן עם המקל הצבעוני האחות רשמה כי נצפה חלבון בשתן. האם זה מסוכן ויכול לגרום להפלות? תודה
שלום לי ! חלבון בשתן, יחד עם לחץ דם גבוה, הם סימנים לרעלת הריון שהיא מצב מסוכן מאד לאם ולעובר - אבל מופיעה רק משבוע 20 ואילך, ולא בשלב שאת נמצאת בו. יכול להיות שדגימת השתן לא היתה נקייה - תבקשי לחזור על הבדיקה, ולפני כן תנקי את עצמך במגבון לח כדי שלא יכנסו לשתן כל מיני הפרשות שלא קשורות לבדיקה, ואז תראו שוב מה התוצאה. אם בכל זאת יופיע שוב חלבון - אין לי מושג מה זה, וכמובן צריך להתייעץ עם רופא.