לאחר ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר עברו 8 חודשים מאז שילדתי והחזה שלי עדיין נופל. האם יש סיכוי שיחזור לקדמותו?
אם החזה נפל אין סיכוי שהוא יחזור לקדמותו, זה בד"כ תורשתי
לחגית - בחזה אין שרירים, רק רקמת שומן, ושום תירגול לא יחזיר אותו להיות כמו בגיל 15. מה שיכול לעזור - או חזייה טובה, או ניתוח פלסטי (מומלץ רק אם גמרת את תכניות הלידה וההנקה שלך, אחרת הכל יפול מחדש). אבל בסך הכל - מה קרה ? אז רואים שאת לא בת 18, ושאת אמא לתינוק/ת חמוד/ה, ובסך הכל זה לא נורא !