מחכה לתשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני מחכה לתשובה . יש לי עוד שאלה. המחזור עדיין מאחר לי היום ה18 היו לי כאבי בטן, רגליים, בחילות וראיתי מעט הפרשה (חומה קטנה) האם אני קיבלתי , ואם לא האם אלו תופעות נורמליות אם אני בהריון. אני אשמח לקבל תשובה גם על השאלה הקודמת בקצרה= האם חום גוף גבוהה עד היום יכול להעיד על הריון או יכול להיות חום גוף גבוהה גם שמאחר ה מחזור ואין הריון. תודה
איילת שלום ! ההפרשה יכולה להעיד על השתרשות של הריון ברחם. יש לך איחור, את מתוחה ומחכה לתשובה - למה לא לבדוק וזהו ? תגשי לקופ"ח, תבצעי בדיקת דם, ותוך כמה שעות תדעי את כל התשובות ! בהצלחה !!!