סריקת מערכות - תקינה או לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עשינו בשבוע ה-16 סריקת מערכות הרופא אמר 1. קיבה קטנה. 2. יש הרחבה קלה של אגני הכליה (שמאל 3.3 מ"מ, ימין 3.2 מ"מ) האם יש למישהו ידע מה המשמעות? תודה
למה לא שאלת את הרופא לפשר התוצאה? שאלה אישית בן או בת?
ממצאים אלה לא מהווים מקור לדאגה, אך בכל זאת יש מקום ליעוץ גנטי בקופ"ח.
אני עשיתי לפני כשבועיים סקירת מערכות ולפי מה שראיתי הרופא שלי לא מדד אגני כליה וקיבה אלא רק BPD , HC, AC, FL וליד כל השאר רק סימן ווי בעמודה של התקין - האם זו הנורמה או שאינו דקדקן מספיק???.
תודה על תשובתך. אנחנו מעונינים לבצע סריקה מאוחרת עוד 3 שבועות ואז ללכת ליעוץ גנטי. האם לדעתך יש טעם ללכת אחרי הבדיקה המורחבת (ואז יהיו תוצאות של חלבון עוברי) או שעדיף ללכת עוד קודם?