כאבי בטן וגב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי 3 ימים של איחור מחזור עשיתי בדיקת דם ויצא בבדיקה 2183 האם זה בטח הריון? אני בשבוע ה-5 ויש לי כאבי בטן וגב מאוד חזקים , האם זה מצב נורמלי?
ירדן, מזל טוב... את אכן בהריון... כל תשובה של מעל 10 מעידה על הריון, כאשר כל יומיים הבטא אמורה להכפיל את עצמה. לגבי הכאבים- בשלב בו את נמצאת, רצוי לבצע בדיקת אולטרה סאונד אצל רופא נשים וזאת על מנת לאמת את המצאות ההריון ומיקומו (שאמור להיות ברחם ולא חלילה מחוצה לו) כאשר תבקרי אצל הרופא, קרוב לוודאי שהוא יתן לך את המענה לכל שאלותייך לגבי הכאבים ובכלל, לגבי המשך המעקב. בהצלחה!