ד"ר וולמן- מישהי היתה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, האם מישהי היתה אצל ד"ר וולמן (מת"א- ליד גן העיר) לצורך סקירת מערכות מוקדמת? במידה וכן, אשמח לשמוע חוות דעת.... תודה :-)
אומנם בסופו של דבר לא טופלתי ע"י ד"ר וולמן, אך הביקורות שקיבלתי עליו הן מעולות. הסיבה שאני לא עברתי אצלו את הסקירה היא מאחר ואין הוא נוהג לרשום על הקבלות ייעוץ, כך שאין סיכוי לקבל החזר כספי מקופ"ח אליה את שייכת.
סקירת מערכות זה לא ייעוץ ייעוץ זה כאשר את מופנית או פונה לייעוץ בגין ההריון עבור סקירת מערכות הוא חייב לתת לך קבלה כדי שתקבלי החזר באיזה קופ"ח את? במכבי הבנתי שמחזירים 80% האם נכון? וכמה הבדיקה עולה?