הפרשות לבנות-רק מי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, רציתי לשאול אם למישהי היו הפרשות לבנות בתחילת ההריון בשבוע 6. היום שמתי לב שיש לי הפרשות לבנות, קצת מימיות... האם זה נורמלי? אני לא רוצה להגעיל או להיכנס לתיאורים מפורטים אז אני אתאר את זה כמו סבון נוזלי בצבע לבן????? הולך??? : - ) אני מקווה שגם רופא יענה לי פה... יש סיבה להילחץ?
היי, גם לי היו בתחילת ההריון הפרשות לבנות (חלביות ממימיות). עד כמה שידוע לי אין מה לדאוג. שיהיה בהצלחה. רונית
תודה רבה..... זה מרגיע קצת.
אין שום סיבה שבעולם להילחץ נורמלי לחלוטין
טבעי לגמרי, הכל בסדר איך קוראים לך לי או עדידוש (עשית פאדיחה)