לאחר דיקור מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות, בתחילת השבוע עברתי את דיקור מי השפיר. זהו הריוני הראשון, שבוע 19+ לאחר מנוחה של 2-3 ימים, כ"כ רציתי לוודא שהכל תקין אך הרופא המטפל שלי נמצא בחופשה. מאחר ועדיין איני מרגישה את תנועות העובר, אני עדיין חוששת. האם מישהי מכן עברה חוויה דומה? האם לאחר 5 ימים ממועד הבדיקה, זהו זמן המספיק לקבוע כי הבדיקה עברה בשלום?
RAZשלום כפי שציינתי חרדה מלווה את ההריון ובעיקר בתקופה שבה הבדיקות צפופות ואין עדות מוחשית לתקינות העובר. בשבוע הקרות קרוב לודאי תתחילי לחוש תנועות עובר עדינות ביותר. בשבוע 22 פני לביצוע אולטראסאונד. תופעות לואי יכולות להיות עד חודש מהדיקור עובדות שקרוב לודאי הובהרו לך. הריון רגוע ומוצלח.