הפריה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 38 צריכה להתחיל בטיפולי הפריה מעוניינת לקבל עידוד מבנות שעברו
תמצאי שם בית חם. בהצלחה!
אני יכולה להיות המעודדת הלאומית בעניין הזה! מדובר בתהליך באמת באמת לא מסובך ולא כואב. לדעתי יש פה אלמנט פסיכולוגי רציני, ואם את מתייחסת לזה בקלות - זה גם יעבור לך בקלות. אני ניסיתי להרות במשך שנתיים ועברתי כל מיני טיפולים (כדורים, הזרעות ולבסוף IVF). התייחסתי לכל העניין בהומור, כאל משהו שגרתי שלא צריך לשנות לי את החיים, באמת לא ביג דיל והיה ברור לי שהסוף יהיה טוב, וזה רק עניין של זמן. בסופו של דבר נכנסתי להריון בהפרייה השנייה - והיום אני באמצע חודש שביעי עם תאומים. מאחלת לך הצלחה, ובאמת, הכי חשוב - קחי את זה בקלות.