לשתות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע ה-18 ורציתי לדעת כמה צריך לשתות במשך ההריון לפני זה הייתי שותה בערך 3-4 כוסות ביום ועכשיו אני שותה בערך ליטר וחצי האם זה מספיק? אני חייבת להודות שמאוד קשה לי לשתות אני מרגישה כמו הבובות האלה שנותנים להם לשתות ואחרי 2 דקות עושות פיפי וזה בלתי נסבל כי לפעמים אני חייבת ולא יכולה להתאפק באמצע הרחוב... תודה לתשובתכן!
לי אמרו להקפיד לשתות בכמות כזו שהשתן יהיה בהיר מאד, כמעט בלי צבע, והכמות שונה מאחת לשנייה. אם את רצה כל הזמן לשירותים - אולי זה לא מעודף שתייה, אלא מדלקת ?
דלקת?? איך? אני לא מרגישה שוב כאב ושום כלום איך זה יכול להיות דלקת? זה לא רק מההריון תמיד שאני שותה אחרי כמה דקות אני צריכה להתפנות. האם ישנו מקום לדאוג?