תוצאות חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למי שמבינה או הרופא קיבלתי אתמול תוצאות של חלבון עוברי רציתי לדעת אם תקין? afp 1.13 mom hcg 0.64 mom u-e3 1.30 mom בתודה מראש סימה
לסימה - בדף של התוצאות, צריכה להיות שורה למטה שאומרת משהו בסגנון כזה : סיכון לפי הגיל - ....:1 סיכון משוקלל : .....: 1 אם המספר בסיכון המשקולל יותר גבוה - התוצאה בסדר גמור. אם הוא נמוך יותר, או שהוא נמוך מ-350 - מומלץ לפניות לרופא. (בדרך כלל מציינים גם אם לגשת לרופא) בהצלחה !!!
צליל כתוב הסיכון לתסמונת דאון לפי הגיל והבדיקות 1:9999 הגיל בלבד 1:1038 (אני בת 28) תודה סימה