דופק לעובר!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי בנות, אני מאוד מתרגשת, כי חזרתי עכשיו מהרופאה ונצפה לעובר דופק. כל-כך חששתי כי זה הריון ראשון לאחר ההפלה שהיתה לי בשבוע 8. אני מקווה שהכל ימשיך להיות בסדר אני פוחדת לקוות מדי... שירה
גם אני נאלצתי לעבור הפלה בשבוע 8 בגלל עובר שלא התפתח. אני מחזיקה לך אצבעות מזל-טוב ובהצלחה...
היי שירה אני מאוד שמחה בשבילך ומתפללת שגם לי זה יעבור כך- ביום ו' יש לי תור לאולטראסאונד, ומקווה שיעבור טוב בכל אופן שיהיה לך הריון קל ומוצלח סתו